Ομιλητές 2019

Ο Κώστας Καρπούζης, διευθυντής ερευνών στο Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών του ΕΜΠ και head of games programming στη SAE Athens, θα είναι μαζί μας στο φετινό GGJ [Athens] και θα μας μιλήσει με θέμα "Games for the people: τι μπορώ να καταλάβω για τους παίκτες μου από τον τρόπο που παίζουν (και πώς μπορώ να προσαρμοστώ σε αυτό)". Σας περιμένουμε όλους εκεί!

Πολλές φορές, κατά τη σχεδίαση και την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού, κάνουμε το λάθος να αντιμετωπίσουμε τους παίκτες σαν χρήστες μιας συνηθισμένης εφαρμογής: υποθέτουμε ότι έχουν όλοι παρόμοιο σκοπό που μπορεί να περιγραφεί με σαφήνεια, ότι χρησιμοποιούν τις ίδιες μεθόδους για να τον πετύχουν, και ότι η εμπειρία τους εξαρτάται μονοσήμαντα από το αν θα επιτύχουν τον σκοπό τους ή όχι. Στην πραγματικότητα, οι gamers "ζουν" μέσα στο ζωντανό περιβάλλον του παιχνιδιού μας, έρχονται σε αυτό για να ικανοποιήσουν διαφορετικούς στόχους, και η εμπειρία τους εξαρτάται όχι μόνο από τους στόχους τους, αλλά και από την αλληλεπίδρασή τους με το παιχνίδι και (κυρίως) με τους άλλους παίκτες. Στην ομιλία θα μιλήσουμε για το πώς μπορούμε να καταλάβουμε τα χαρακτηριστικά των παικτών μέσα από τον τρόπο που παίζουν και το πώς μπορούμε να προσαρμόσουμε την εμπειρία τους και το περιεχόμενο του παιχνιδιού μας σε αυτούς.

Ο Κώστας Καρπούζης είναι διευθυντής ερευνών στο Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών του ΕΜΠ και head of games programming στη SAE Athens. Δύο από τα παιχνίδια στα οποία έχει εργαστεί (Siren και Navigo) έχουν βραβευτεί από τη Serious Games Society σαν τα καλύτερα εκπαιδευτικά παιχνίδια στην Ευρώπη για το 2013 και το 2018, αντίστοιχα, ενώ έχει δώσει σειρά ομιλιών σχετικά με τη χρήση των παιχνιδιών στην εκπαίδευση στο σχολείο, αλλά και για ενηλίκους, και για το πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τα παιχνίδια με συναισθηματικό τρόπο.
 
 
Ο Κωνσταντίνος Δημόπουλος, Game Urbanist, θα είναι μαζί μας στο φετινό GGJ [Athens] και θα μας μιλήσει με θέμα "Κατασκευάζοντας Παιγνιώδεις Κόσμους Σε Μια Ώρα". Σας περιμένουμε να μάθουμε για νέους κόσμους!

Περνώντας από την πολεοδομική έρευνα (και ένα διδακτορικό) του ΕΜΠ στο game design, ο Κωνσταντίνος Δημόπουλος (www.game-cities.com) ασχολείται τα τελευταία χρόνια με τη φαντασιακή πολεοδομία του gaming, τις simulated γεωγραφίες και τη δημιουργία πειστικών ψηφιακών πόλεων. Είναι επίσης ο συγγραφέας του υπό έκδοση άτλαντα Virtual Cities.
 

Μπορείτε να δείτε το πλήρες πρόγραμμα εδώ